تولید کننده نوار چسب :

موضوع امروز محتوای چاپ چسب . مرتبط با تاربخچه نوارچسب ، تولید کننده نوار چسب میباشد . درادامه با ما همراه شوید. درسال ۱۸۴۵ یک دکتر جراج به نام horaceday از چسب پلاستیکی برای استفاده از نوار پارچه ایی به کار میگرفت  ویک اختراع جدید به نام نوار جراحی را ساخت . سپس در بریتانیا نوعی چسب را که مواد تشکیل دهنده آن از ماهی شکل گرفته بود ساختند که بعدها منجر به ساخت اولین کارخانه چسب تجاری در هلند شد .

نوار چسب ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای پوشاندن سطحی اشیاء و وسایل مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید نوار چسب هستند ، یکی از فعالان مطرح در این زمینه شرکت صنعتی چاپ چسب است .

این مجموعه با تولید انواع محصولات نوار چسب به ویژه پهن،شیشه ای، رنگی ، آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی است . در نظر داشته باشید که محصولات از کیفیت بالا و همراه با قیمت مناسب ، با ضمانت میباشد.

 

تولید کننده نوار چسب

چسب های پهن اصولا ۵ سانتی متر هستند وبه عنوان چسب کارتن شناخته میشوند  اکثر چسب های پهن برای بسته بندی محصولات به ویژه بر روی کارتن مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب های رنگی نیز برای بسته بندی محصولات و به ویژه در لوازم تحریر ها به فروش میرود و مصرف نوار چسب ها در کلیه شرکتها و تولیدی ها مورد نیاز است .

چسب های شیشه ایی نیز کاربرد فراوانی دارند و برای بسته بندی هر محصولی مورد استفاده قرار میگیرد به ویژه برای چسب کتاب ها و …… چسب های کاغذی نیز مانند عنوان های ذکر شده کاربرد آن مشابه میباشد.

شما در چاپ چسب میتوانید بدون محدویت سفارش خود را تکمیل نمایید ، همچنین امکان تولید در 72 حلقه برای چاپ چسب انجام میشود .

جهت خرید انواع نوار چسب میتوانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس :  02155293003

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهتماس
ارتباط با ما